Markkinointi-blogi
Blogissamme käsittelemme somemarkkinointiin, hakukoneoptimointiin liittyviä ajankohtaisia asioita ja toisinaan pohdiskellaan maailman menoa rennommalla otteella.
Etsitkö vastausta johonkin kysymykseen, jossa voisimme ehkä auttaa? Jätä meille juttuvinkki tai kysy neuvoa mieltäsi askarruttavaan asiaan, teemme tätä sinun arkesi helpottamiseksi.


SEO-optimoinnin menestystarina – 2. Osa: On-page optimointi
Tervetuloa lukemaan hakukoneoptimoinnin blogisarjan toista osaa! Blogisarjan ensimmäinen osa on luettavissa täältä: SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus Blogisarjan seuraavat osat ilmestyvät: Verkkosivun sisäinen
Onnistunut ja tehokas tapahtumamarkkinointi kasvattaa osallistujamäärää
Oletko suunnittelemassa yrityksellesi omaa tapahtumaa? Onko tulossa avoimien ovien -päivä, seminaari, keskustelutilaisuus tai vaikka festarit? Mistä tulisi aloittaa, jotta saataisiin kasvatettua osallistujamäärää? Laadukas ja suosittu
SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus
Meiltä on toivottu enemmän sisältöä hakukoneoptimointiin liittyen, joten saamanne pitää! Kevään aikana meiltä ilmestyy neljän postauksen blogisarja, joka toimii oppaananne hakukoneoptimoinnin jännittävään menestystarinaan. Tässä ensimmäisessä
Vieraskynäkirjoittajaksi?
Ota yhteyttä ja ehdota aihetta someen, markkinointiin tai sisällöntuottamiseen liittyen! Maksamme vieraskynäkirjoituksista palkkion, huomioithan kuitenkin, että palkkionmaksu onnistuu vain laskutuksen kautta.
Kaikki blogipostauksemme
10 VINKKIÄ – Näin kirjoitat loistavan Instagram kuvatekstin
26.7.2022 päivitetystä blogistamme löydät tuoreimmat vinkit loistavan Instagram kuvatekstin kirjoittamiseen. Vaikka Instagram perustuukin kuva- ja videosisältöihin, kannattaa somessa ehdottomasti hyödyntää kuvatekstien mahdollisuudet, joiden avulla voit
Laadukkaat assaripalvelut: Mitä Fanon someassarit, markkinointiassari ja markkinointipäälikkö tekevät?
Yrityksen ja yrittäjän arki koostuu useista erilaisista palasista, jotka voivat olla välillä haastavaa yhdistää. Johtamistyö, markkinointi, sisällöntuotanto, strategian noudattaminen, kaikki paperityöt ja asiakassuhteiden ylläpito vie

SEO-optimoinnin menestystarina – 2. Osa: On-page optimointi
Tervetuloa lukemaan hakukoneoptimoinnin blogisarjan toista osaa! Blogisarjan ensimmäinen osa on luettavissa täältä: SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus Blogisarjan seuraavat osat ilmestyvät: Verkkosivun sisäinen
Onnistunut ja tehokas tapahtumamarkkinointi kasvattaa osallistujamäärää
Oletko suunnittelemassa yrityksellesi omaa tapahtumaa? Onko tulossa avoimien ovien -päivä, seminaari, keskustelutilaisuus tai vaikka festarit? Mistä tulisi aloittaa, jotta saataisiin kasvatettua osallistujamäärää? Laadukas ja suosittu

SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus
Meiltä on toivottu enemmän sisältöä hakukoneoptimointiin liittyen, joten saamanne pitää! Kevään aikana meiltä ilmestyy neljän postauksen blogisarja, joka toimii oppaananne hakukoneoptimoinnin jännittävään menestystarinaan. Tässä ensimmäisessä
Minkälainen on hyvä uutiskirje?
Uutiskirje ei ole vanhanaikainen tapa lähestyä, eikä todellakaan vain meiliboksin täyte. Toisin kuin yrityksesi kotisivut, jonne toivot kaikkien löytävän, on uutiskirje henkilökohtaisempi tapa saada viesti perille. Uutiskirjeestä
Fanon vuosi 2022
Vuosi 2023, lämpimästi tervetuloa! Otamme sinut vastaan uteliaina, innokkaina ja täynnä uusia ideoita! Käydään kuitenkin lyhyesti läpi vuosi 2022, ennen joulun rauhaan asettumista. Aivan kuin
Kuinka rakentaa henkilöbrändi
Suomalaiset vanhat kansansanonnat tappavat tehokkaasti ihmisten innon tuoda omaa osaamistaan esille. Kuka nyt viitsisi itseään kehuskella, sillä ”joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa” tai ”kell
Yritysblogi, 10 syytä aloittaa tänään!
Yritysblogin kirjoittamisen hyötyjä ymmärretään valitettavan vähän. Usein blogin kirjoittaminen koetaan aikaavievänä, hankalana ja mitään tuottamattomana ja siitä on helppo näillä perustein luistaa. Blogin kirjoittaminen on kuitenkin erittäin hyvä
Brändin merkitys yritykselle
Brändi. Tuttu termi varmasti jokaiselle yrittäjälle, mutta mitä kaikkea siihen oikeastaan liittyy? Mikä merkitys brändillä on yritykselle ja mitä brändin taakse kätkeytyy? Ainakin sieltä pitäisi
Lisää liikennettä verkkosivuillesi tai näkyvyyttä brändillesi? Ota haltuun Facebook- ja Instagram -mainonta!
Kaikkien yritysten elinehto on se, että oikeat asiakkaat saavat tiedon yrityksen olemassaolosta ja tietoa sen tarjoamista palveluista tai tuotteista. Miten niiden oikeiden asiakkaiden tutkaan sitten