Personal trainer Paula Vehmanen
brändi-ilme | sisällöntuotanto | verkkosivut
Lähtökohta
Asiakas on tuomassa markkinoille uudenlaista ravintovalmennusta. Logo on jo valmiina, mutta tarvitaan brändi-ilme, verkkosivut sekä näkyvyyttä somessa.
Tavoitteet
Tavoitteena on luoda yhtenäinen ilme verkkosivuille, someen sekä mainontaan. Tuodaan uusi yritys asiakkaiden tietoisuuteen.
Kohderyhmä
Kohderyhmänä keski-ikäiset ja sitä vanhemmat painon ja syömisen kanssa kamppailevat miehet ja naiset.
Brändi-ilmeeseen haluttiin pirteitä värejä ja erottuvuutta muista. Päädyttiin pirteään lime-vihreään sekä viininpunaiseen, joka erottuu myös tekstinä niin vaalealla kuin tummallakin pohjalla.
Sisältöä tuotettiin moneen eri kanavaan: verkkosivuille, verkkokauppaan, uutiskirjeisiin ja sosiaaliseen mediaan. Myös Facebook-mainokset.
Verkkosivuille toteutettiin verkkokauppa sekä jäsenyysalusta, jonka kautta valmennukset toteutetaan. Verkkosivuihin yhdistettiin myös sähköpostisovellus uutiskirjeiden lähetykseen.
Tulokset
Verkkosivuista ja someilmeestä saatiin yhtenäiset ja brändi-ilmeen mukaiset. Facebook & Instagram -mainonnalla liikennettä on ohjattu sivustolle tasaisesti.
Miten työ eteni?
Jokainen projekti on yksilöllinen. Paula Vehmasen kanssa edettiin alla olevin askelmerkein.

Tässä työssä oli mukana
(näistä klikkaamalla pääsee lukemaan esittelytekstin Fanolaisten sivulle)