Lähtökohta
Julkaisuideat ja aika somen tuottamiselle on asiakkaalla vähissä, mutta olisi tärkeää saada sisältöä yrityksen kanaviin.
Tavoitteet
Suunnitelmallisen sisällön tuottaminen tasaisesti yrityksen eri tileille, jotta saadaan kasvatettua brändin tunnettuutta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa.
Kohderyhmä
@hiipakkahuonekalut -tilillä kohderyhmänä 20-65 vuotiaat, sisustamisesta kiinnostuneet suomalaiset.
@hiipakkateollisuus -tilillä kohderyhmänä keittiö- ja kalustetoimittajat.
Huonekalujen tilille luodaan sisältöä yrityksen omia kuvia hyödyntäen. Suunnittelemme ja toteutamme julkaisut, sekä raportoimme tulokset.
Käytössä on ollut Someassari-palvelumme, johon kuuluu somesisällön ideointi, suunnittelu ja toteutus asiakkaan tarpeiden mukaan.
Tulokset
Kaikkiin kanaviin on luotu jatkuvaa, suunnitelmallista sisältöä, joka sitouttaa seuraajia.
Miten työ eteni?
Yhteistyön käynnistyttyä loppuvuodesta 2021 on edetty seuraavasti.
