Brändi-ilme ja verkkosivut Vauvavakuuttajalle
brändi-ilme | Canva-pohjat | verkkosivut
Lähtökohta
Vauvavakuuttaja on uusi brändi vakuutusedustajalle, jonka toiminta on keskittynyt vauvan vakuutusturviin. Pääsimme auttamaan brändin rakentamisessa keväällä 2022.
Tavoitteet
Tavoitteena oli yhtenäinen ilme Vauvavakuuttajan markkinointiin eri kanavissa auttamaan brändin rakentamisessa sekä tunnettuuden kasvattamisessa.
Kohderyhmä
Pääasiallisena kohderyhmänä lasta odottavat perheet. Vauvan vakuutusten lisäksi vakuutukset koko perheelle on saatavilla samalta vakuutusedustajalta.
Värien ja fonttien määrittelyn lisäksi koottiin pieni kuvakollaasi käytettävien kuvien tyyleistä. Logosta tehtiin versiot värillisenä, tummana sekä vaaleana useissa tiedostomuodoissa. Logoa voi käyttää myös pelkkänä tunnuksena (vauvan jalat) tai tekstinä ("Vauvavakuuttaja.fi, Riiamari Uusipaikka").
Vauvavakuuttajalle tehtiin myös 20 kpl Instagram postauspohjia samoja värejä, fontteja ja tunnelmaa käyttäen yhtenäisesti uuden verkkosivuston kanssa.
Verkkosivut toteutettiin "one-page" -ratkaisuna, jossa kaikki sisältö on yhdellä sivulla ja yhteystiedot helposti löydettävissä. Sivustolle lisättiin myös tawk.to -chat yhteydenoton kynnystä madaltamaan.

”Logo oli mun mielestä loistava.”
”Olen tehnyt toukokuun hommia vaan parina päivänä viikossa. Kiitos instan ja nettisivujen, mun ei ole tarvinnut kertaakaan edes miettiä kylmäsoiton aloittamista vaan liidejä on tippunut pöydälle tasaiseen tahtiin.”
Riiamari Uusipaikka
Miten työ eteni?
Jokainen projekti on yksilöllinen. Vauvavakuuttajan kanssa edettiin alla olevin askelmerkein.
