Brändi-ilme ja verkkosivut Vauvavakuuttajalle

brändi-ilme | Canva-pohjat | verkkosivut

Lähtökohta

Vauvavakuuttaja on uusi brändi vakuutusedustajalle, jonka toiminta on keskittynyt vauvan vakuutusturviin. Pääsimme auttamaan brändin rakentamisessa keväällä 2022.

Tavoitteet

Tavoitteena oli yhtenäinen ilme Vauvavakuuttajan markkinointiin eri kanavissa auttamaan brändin rakentamisessa sekä tunnettuuden kasvattamisessa.

Kohderyhmä

Pääasiallisena kohderyhmänä lasta odottavat perheet. Vauvan vakuutusten lisäksi vakuutukset koko perheelle on saatavilla samalta vakuutusedustajalta.

”Logo oli mun mielestä loistava.”

”Olen tehnyt toukokuun hommia vaan parina päivänä viikossa. Kiitos instan ja nettisivujen, mun ei ole tarvinnut kertaakaan edes miettiä kylmäsoiton aloittamista vaan liidejä on tippunut pöydälle tasaiseen tahtiin.”

Riiamari Uusipaikka

Miten työ eteni?

Jokainen projekti on yksilöllinen. Vauvavakuuttajan kanssa edettiin alla olevin askelmerkein.

Projekti käyntiin
Riiamari kertoi kattavasti palveluistaan ja antoi vapaat kädet brändi-ilmeen rakentamiseen. Kartoitimme ja kokosimme muutamia vaihtoehtoja, joista valittiin jatkokehitykseen menevät.
Logo ja brändi-ilme valmiiksi
Logosta tehtiin versiot tekstillä sekä ilman. Teksti-versiossa on mukana myös Riiamarin nimi.
Verkkosivut uudella ilmeellä
Kun brändi-ilme oli määritelty ja logo valmis, tehtiin niitä hyödyntäen verkkosivut.
Projekti valmis
Kun kaikki oli valmista ja asiakkaan hyväksymää, tehtiin asiakkaalle vielä kirjalliset ohjeet sivuston päivittämiseen.

Tässä työssä oli mukana

Mira

yhteydenpito

Hanna

brändi-ilme, canva-pohjat ja verkkosivut