Fano logo

HYPOXI Seinäjoki

Visuaalinen ilme | Maksullinen markkinointi | Sisällöntuotanto

Lähtökohta

Asiakkaalla ei riittänyt aika sosiaalisen median kehittämiseen ja tarvitsi apua aktiivisessa sisällöntuotannossa.

Tavoitteet

Sosiaalisen median tavoitteena on tavoittaa sisällöntuotannon ja maksullisen markkinoinnin avulla lisää uusia asiakkaita sekä kertoa HYPOXIn hyödyistä.

Kohderyhmä

Kohderyhmään kuuluu Seinäjoen ja sen lähialueiden asukkaat, jotka ovat kiinnostuneita terveydestä ja elämäntapamuutoksesta.

Tulokset

Säännöllisen sisällöntuotannon avulla olemme saaneet kasvatettua seuraajamäärää ja tavoittaneet uusia asiakkaita näiden vuosien aikana, joina olemme tehneet syvää yhteistyötä.

Miten työ eteni?

Meille on tärkeää, että kommunikaatio asiakkaiden kanssa toimii, jotta voimme varmistaa parhaan mahdollisen sisällön. Olemme aktiivisesti tekemisissä asiakkaidemme kanssa eri viestintäpalveluissa.

Sisällön suunnittelu
Yhdessä asiakkaan kanssa olemme suunnitelleet, mitä kaikkea kanaviin julkaistaan. Lisäksi yhdessä olemme määritelleet maksullisen markkinoinnin budjetin.
Kirjoittamista, kuvien tekoa ja kuvaamista
Julkaisuiden kirjoittamisen lisäksi olemme luoneet HYPOXI Seinäjoelle Canvalla visuaalista ilmettä sekä kuvanneet videoita myös paikan päällä.
Säännöllistä sisällöntuotantoa
Sisältöä julkaistaan Fanon puolesta kerran viikossa. Sisällöt ovat niin kuvia kuin vaikuttavia videoitakin!

Tässä työssä oli mukana

Mira

yhteydenpito, sisällöntuotanto

Heidi

Yhteydenpito, sisällöntuotanto, ylläpito

Viivi

Yhteydenpito, sisällöntuotanto