Laadukkaat assaripalvelut: Mitä Fanon someassarit, markkinointiassari ja markkinointipäälikkö tekevät?

Yrityksen ja yrittäjän arki koostuu useista erilaisista palasista, jotka voivat olla välillä haastavaa yhdistää. Johtamistyö, markkinointi, sisällöntuotanto, strategian noudattaminen, kaikki paperityöt ja asiakassuhteiden ylläpito vie paljon aikaa päivistä. Välillä 24 tuntia vuorokaudessa ei riitä ja päivätkin loppuvat viikosta tai jopa vuodesta kesken. Kaiken työn lisäksi yrityksen tulisi näkyä ja kuulua sosiaalisessa mediassa sekä muissa medioissa niin aktiivisesti…

Fano hakukoneoptimoinnin palvelut
| | |

SEO-optimoinnin menestystarina – 2. Osa: On-page optimointi

Tervetuloa lukemaan hakukoneoptimoinnin blogisarjan toista osaa! Blogisarjan ensimmäinen osa on luettavissa täältä: SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus Blogisarjan seuraavat osat ilmestyvät: Verkkosivun sisäinen hakukoneoptimointi Verkkosivun sisäinen optimointi, eli on-page optimointi, sisältää edellisessä blogikirjoituksessa esitellyn avainsanatutkimuksen lisäksi tekstisisältöjen optimoimisen, sivuston sisäiset linkitykset, verkkosivun URL-linkin optimoinnin, metaotsikot ja -kuvaukset sekä valokuvien optimoinnin. Kuulostaako kovalta työltä?…

| |

Onnistunut ja tehokas tapahtumamarkkinointi kasvattaa osallistujamäärää

Oletko suunnittelemassa yrityksellesi omaa tapahtumaa? Onko tulossa avoimien ovien -päivä, seminaari, keskustelutilaisuus tai vaikka festarit? Mistä tulisi aloittaa, jotta saataisiin kasvatettua osallistujamäärää? Laadukas ja suosittu tapahtuma vaatii paljon töitä ennakkoon, jotta paikalle löytää juuri yrityksellesi tärkeät asiakkaat. Kuinka onnistua tapahtumamarkkinoinnissa? Onko tapahtuman mainostaminen sinulle uutta? Lue Fanon blogista vinkit tehokkaaseen tapahtumamarkkinointiin! Loimme tehokkaan listan tapahtumamarkkinoinnin…

Fano hakukoneoptimoinnin palvelut
| |

SEO-optimoinnin menestystarina 1. Osa: Hakukoneoptimointi ja avainsanatutkimus

Meiltä on toivottu enemmän sisältöä hakukoneoptimointiin liittyen, joten saamanne pitää! Kevään aikana meiltä ilmestyy neljän postauksen blogisarja, joka toimii oppaananne hakukoneoptimoinnin jännittävään menestystarinaan. Tässä ensimmäisessä osassa tutustumme yleisesti SEO-optimointiin eli hakukoneoptimointiin. Tämän luettuasi ymmärrät miksi se on tärkeää ja mistä hakukoneoptimointi kannattaa aloittaa. Blogisarjan muut osat: – SEO-optimoinnin menestystarina – 2. Osa: On-page optimointi –…

|

Minkälainen on hyvä uutiskirje?

Uutiskirje ei ole vanhanaikainen tapa lähestyä, eikä todellakaan vain meiliboksin täyte. Toisin kuin yrityksesi kotisivut, jonne toivot kaikkien löytävän, on uutiskirje henkilökohtaisempi tapa saada viesti perille. Uutiskirjeestä on mahdollista tehdä toimiva ja tehokas väline omien palveluiden ja tuotteiden markkinointiin valmiiksi lämpimään kohderyhmään. Kaiken lisäksi uutiskirje on kohdennetun viestinnän ja markkinoinnin keinoksi erittäin edullinen! Hyvää avausprosenttia uutiskirjeelle on vaikea määritellä suoraan. Se…

Kuinka rakentaa henkilöbrändi

Suomalaiset vanhat kansansanonnat tappavat tehokkaasti ihmisten innon tuoda omaa osaamistaan esille. Kuka nyt viitsisi itseään kehuskella, sillä ”joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa” tai ”kell onni on, se onnen kätkeköön” Pliis. Nyt on viimeistään aika heittää moiset vaatimattomuudet ja itsensä latistamiseen tarkoitetut sanonnat romukoppaan ja alkaa elämään 2020-lukua!  Internet mahdollistaa tänä päivänä kaiken. Ennen kaikkea…

Yritysblogi, 10 syytä aloittaa tänään!

Yritysblogin kirjoittamisen hyötyjä ymmärretään valitettavan vähän. Usein blogin kirjoittaminen koetaan aikaavievänä, hankalana ja mitään tuottamattomana ja siitä on helppo näillä perustein luistaa. Blogin kirjoittaminen on kuitenkin erittäin hyvä työkalu yrityksen viestintään ja sisällöntuotantoon.  Kaikki tietävät, että markkinointi on pitkäjänteistä puuhaa ja tuloksia syntyy vain jatkuvalla ja johdonmukaisella otteella. Vaikka sosiaalinen media on helppo paikka jakaa nopeastikin yrityksestä jotain,…

| |

Brändin merkitys yritykselle

Brändi. Tuttu termi varmasti jokaiselle yrittäjälle, mutta mitä kaikkea siihen oikeastaan liittyy? Mikä merkitys brändillä on yritykselle ja mitä brändin taakse kätkeytyy? Ainakin sieltä pitäisi löytyä suunnitelmallisuutta, sitoutumista, tarinoita, vuorovaikutusta ja johdonmukaisuutta. Brändi on monien asioiden summa – nimen, visuaalisuuden, tarinoiden ja tekojen yhdistelmä. Se on yrityksen aineetonta pääomaa. Imago, maine. Brändin tulisi viestiä ja toimia yhdenmukaisesti. Tietoisesti…

|

Lisää liikennettä verkkosivuillesi tai näkyvyyttä brändillesi? Ota haltuun Facebook- ja Instagram -mainonta!

Kaikkien yritysten elinehto on se, että oikeat asiakkaat saavat tiedon yrityksen olemassaolosta ja tietoa sen tarjoamista palveluista tai tuotteista. Miten niiden oikeiden asiakkaiden tutkaan sitten somessa pääsee? Tässä osana muuta markkinoinnin kokonaisuutta on Facebookin maksullinen mainonta, jolla tavoitetaan potentiaalisia asiakkaita tehokkaammin ja laajemmin, kuin pelkällä sisällön tuottamisella Instagram- ja Facebook-kanaviin. Mainonnalla tavoitetaan myös ne asiakkaat,…

Sisällöntuotantoa monessa kanavassa – Miksi monikanavaisuus on tärkeää?

Yrityksen viestinnässä herää usein kysymys siitä, miten voi tavoittaa mahdollisimman laajan yleisön. Monilla erilaisilla toimilla voidaan vaikuttaa siihen, että yrityksen löytää yhä useampi seuraaja ja uusi asiakas. Monikanavaisuudella taataan se, että tiedottaminen ja markkinointi ei jää vain yhden kanavan nojaan. Näin laajemman yleisön tavoittaminen on koko ajan helpompaa ja jopa varmempaa. Mutta kuinka toteuttaa monikanavaista markkinointia tai viestintää? Tämän…