Toimitusehdot

FANO OY 3013265-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy erilaisia verkkovalmennuksia,
ladattavia e-oppaita sekä markkinointipalveluita yrityksille ja
yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteiden ja palveluiden hinnat verkkokaupassa sisältävät arvonlisäveron, ellei
toisin mainita.

Fano Oy:n verkkokaupassa myydään pääsääntöisesti digi-tuotteita, joita ei koske
samat peruutusehdot, kuin normaalissa kuluttajakaupassa.
Lue tarkemmin kohdasta Tilauksen peruuttaminen, palauttaminen, virhevastuu ja
reklamaatiot ennen tilauksen vahvistamista, sillä vahvistaessa tilauksesi
hyväksyt ehdot.

Verkkokaupan yhteystiedot

www.fano.fi
Sähköposti: info@fano.fi
Puhelin: 041 318 6349
Postiosoite: Runkotie 18 A, 60100 Seinäjoki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet tai palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne
ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan
kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot sekä
tuotteiden hinnat.

Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään
tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet
sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-
4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja
laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää
maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki
maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei
kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan
vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla,
maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat
seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki,
Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken,
Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-,
MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow
Yrityslasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi, mikäli olet sallinut
verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla

suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun
veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole
mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla:
https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja
turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet
raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja
kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai
osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:a erässä, alkaen 9,90 eur/kk.
Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90 % luottokorko. Voit
maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic
Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Maksettuasi ostoksesi, lähetämme sähköpostiisi linkin oppaan lataukseen tai
lisätietoa liittyen ostamaasi verkkovalmennukseen liittyen. Toimitamme antamaasi
sähköpostiin tärkeitä ohjeita verkkovalmennukseen osallistumiseen liittyen,
joten muistathan tarkistaa myös roskapostin.

Mikäli tuote on kadonnut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä,
mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa info(at)fano.fi. Vastaamme
yhteydenottoihin pääsääntöisesti arkisin klo 9 – 17.

Tilauksen peruuttaminen, palauttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Kuluttajalla ei ole Suomen kuluttajansuojalain mukaista 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeutta, koska kyseessä on digituote, jonka asiakas saa käyttöönsä
välittömästi.

Lue tarkasti seuraava ennen tilauksen tekoa: hyväksyessäsi tilauksen, osassa
myynnissä olevista digituotteistamme luovut 14 päivän peruuttamisoikeudesta,
mikäli ostoksesi koskee suoraan sähköpostiin toimitettavaa ladattavaa opasta tai
välittömästi käyttöösi toimitettavaa valmennusmateriaalia. Tarkista aina
tuotekohtaisesti, onko ko. tuotteessa rahat takaisin takuu tai peruutusoikeus
voimassa.

Lisätietoja digituotteiden peruutusoikeudesta https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Digitaalisilla tuotteilla on kuluttajansuojan mukainen 14 päivän
peruuttamisoikeus, mikäli Fano Oy ei ole aloittanut digitaalisen tuotteen
toimittamista tai kuluttajalle ei ole Fano Oy toimesta kerrottu, että
peruutusehto poistuu, kun tuotteen toimittaminen aloitetaan.

Mikäli asiakas saa digitaalisen tuotteen käyttöönsä välittömästi oston jälkeen,
kuluttajansuojan mukaista 14 päivän peruuttamisoikeutta ei ole, ellei yritys ole
sitä itse erikseen antanut.

Muiden tuotteiden ja palveluiden kohdalla kuluttajan 14 päivän peruuttamisoikeus
on voimassa. Hyväksymällä nämä ehdot hyväksyt, että peruutusehto poistuu samalla hetkellä,
kun Fano Oy aloittaa tuotteen toimittamisen. Mikäli et hyväksy näitä ehtoja,
tuotteiden osto tulee keskeyttää välittömästi.

Jos haluat peruuttaa ostoksesi, ota yhteyttä välittömästi sähköpostilla
info(at)fano.fi ja kerro selkeästi, minkä tuotteen haluat peruuttaa sekä mille
tilille rahat palautetaan. Peruuttaminen on mahdollista vain, mikäli tuotteen
toimitusta ei ole ehditty aloittaa.

Peruutuksen yhteydessä kerro tarkasti nimesi, yhteystietosi, sekä tilinumero,
joka tulee ilmoittaa IBAN muodossa. Huomioithan, että palveluiden maksamatta
jättäminen ei ole riittävä peruutusilmoitus.

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella
sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista ja palveluista.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme
info(at)fano.fi. Kuluttajalla on tarvittaessa oikeus viedä mahdolliset
riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.